Support

Informasjon nedenfor vil forklare hvordan du får hjelp basert på type problem eller annen årsak til support

mobil og pad.png
mobil og pad.png

Selvhjelp via app

Vi har satt opp en support internt i app som vil reagere mot feilmelding som skulle komme opp under bruk. Den vil vise frem en feilkode og forklaring på hva som er feil og hvordan det kan løses. Flere ting kan du løse selv ved å bare bli minnet på hva som er feil, men andre gang må du ta kontakt videre og da vil feilkode forklare oss hva du trenger hjelp til. 

Vi har også lansert en demo-app i Google Play for Android og App Store for IOS, her kan du øve på funksjonene og sende fiktive meldinger slik at du lettere kan bruke appen i praksis, dette vil også tjene som support da du blir bedre kjent med funksjonene.

Kontakt oss

Hvis du opplever å ikke få hjelp i den innebygde supportfunksjonen i appen eller feilkode krever at du tar kontakt med oss så ringer du vårt hovednummer og tastevalg for support. Du vil da få snakke med en av våre medarbeidere som vil veilede deg i ditt tilfelle.

Tlf: 400 00 410

E-mail: post@apollolofoten.no

Åpningstider: xxx xxx xxx

Apollo Lofoten logo.jpg
shutterstock_1119378269_Color_Edit_edited.jpg
shutterstock_1119378269_Color_Edit_edited.jpg

FMC-Fiskeridirektoratet

Noen ganger vil feilkode kreve at du må kontakte FMC. Dette kan du gjøre ved ringe vårt hovednummer og velge FMC i tastevalg, eller ringe FMC direkte på deres supporttelefon.

Ring oss: 40 00 04 10

E-mail: post@apollolofoten.on

Ring FMC: 55 23 83 36

E-mail: fmc@fiskeridir.no